czwartek, 11 lipca 2024

~~ Zaklinacz Żywiołów - rozdział 1 ~~

Elegia o Nieśmiertelnym

Księga Druga

ZAKLINACZ ŻYWIOŁÓW



Duma kroczy przed upadkiem...

    Imt uczestniczy w Smokosferium zwołanym - jak się okazuje - z jego powodu. Podejrzewając, że jego sekrety wyszły na jaw, podejmuje najwyższe ryzyko w drodze do ocalenia Czarnej Barwy. Konfrontując się z Nestellerem Czerwonym nieumyślnie wywołuje Konflikt Barw mający zaważyć na przyszłych losach wykrwawiającego się Estarionu...


- Estariońska Kronikarka [kalendarium wskazuje 11d'7m'24r2t]




        Dziękuję, że znów ze mną jesteście! 🤍


  Łoooo, cały rozdział poświęcony mojemu ulubieńcowi! Tyle smoków w jednym miejscu, że nie wiedziałam, na które patrzeć! Eee, w wyobraźni, rzecz jasna.
  Tym razem to Imt Czarny z przytupem rozpoczyna kolejny tom Elegii o Nieśmiertelnym, który postanowiłam publikować równolegle na Wattpadzie i blogu. Niestety Wattpad, jak na komercjalnego potwora przystało, nie spełnia moich naprawdę niewielkich oczekiwań. Kilka osób skarżyło mi się na problemy z logowaniem, w tym Neth, który nie mógł się ani zalogować (w ostateczności mail z resetem hasła nie docierał na adres), ani stworzyć nowego konta (podany mail już istnieje). Cóż. Taki to już znak naszych czasów...
    Wspominałam już, że tak się przypadkiem składa, iż w każdym tomie jest jeden rozdział poświęcony osądowi i jeden... chlaniu. Gdybym miała wybrać, który lepszy, to skłaniałabym się ku drugiemu, ale pierwsze też są niczego sobie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz