wtorek, 3 sierpnia 2021

Post sprawdzający

     Taki se post mający za zadanie sprawdzić, jak wiele błędów popełniam pisząc na klawiaturze w szybkim tempie. Bez użycia backpsace'a. Często bez patrzenia na palce. Jestem uzalezniona od podpowiedzi dokumentów Google, które podkreślają błedny tekst i po nasiśnięciu klawi pzysisku myuszy sugerują poprawną formę. Już się pogubiłąm w sowie pisanym. I nie potrafiąc poswtrzymać głupiego śmiechu zapędząm się i pogrążam jeszcze bardziej. Żeby nie było, nie jestem pijana a jedynie ciekawa efektów uzyskanych na drodze przeprowadzonego doświadczenia. Próbuję się skupić i jest dobrze. Ae już tak obrze nie jest. O bogowie, właśnie użyłam backspace'a... To jest silniejse ode mnie. 

    Właśnie wyobraziłam sobie, jak wygląda moja powieść, wyglądałaby!, gdybym nie poprawiała tego, co piszę. I nie mogę przestać się śmiać. Znów użyłam . Kurkda. Siła nawyków. I przyzwyczajem. Spoko, przynajmniej ... i zgubiłam myśl z tego wszystkiego. Powinnam zaj... backspace... powinnam zająć się cztym konstruktywnym, a nie jakimiś dłupimi postami sprawdzającymi. Ale rozrywka też jesy potrzeba, nieważne, w jakiej formie, ważne, że jesyt .

Juhuuu, umiem w klawiaturę bez paczxenia. CZerwon jak po sprawdzaniu teksyu przez Netha xD


🎵Beyond Eternity - Dos Brains🎶

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz