wtorek, 21 grudnia 2021

O kryzysie

     Ufff, dobra, udało mi się zamknąć rozdział 8. Akurat zaczyna mi się kryzys twórczy. Dobrze że zdążyłam, inaczej bujałabym się z nim przez kilka dni, a nie ma nic bardziej frustrującego, niż parę stron ciągnących się jak... sama nie wiem co. No właśnie, kryzys jak się paczy, brak mi słów. Znaczy to, że czas poczytać.

    Dowiedziałam się też, że z korektą autorską poczekam do końca stycznia. Nie jestem typem nachalnego ciekawskiego spacerowicza mailowego, toteż nie znam przyczyny takiego opóźnienia (chyba po prostu wolę nie wiedzieć). Ale może to i lepiej? I tak na spokojnie ogarniam III tom, Neth wciąż wisi na II, więc nie ma pośpiechu, o ile nie opóźni to premiery. Odrobina stresu z głowy.

    Tymczasem, aby lepiej poczuć klimat nadchodzących świąt, zaśpiewajmy ulubioną świąteczną piosenkę całego świata, wszyscy razem! Swoją drogą, jest to najlepszy mem z hitem WHAM!, jaki kiedykolwiek widziałam.


🎵To Valhalla! - Antti Martikainen🎶

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz