wtorek, 15 marca 2022

Okładka - pertraktacje!

 

     O bogowie, ale jestem podekscytowana! Wyobraźcie sobie, że Grafik bardzo rzetelnie odniósł się do moich bazgrołów, jakie poglądowo przesłałam do Wydawnictwa! Ale efekt końcowy cokolwiek odbiega od mojego ideału. Wiem, że jest w tym nadmiar mojego obsesyjnego perfekcjonizmu, ponieważ Neth - mój głos rozsądku - po zobaczeniu projektu okładki uznał, że jest dobra i jednomyślnie potwierdziliśmy co należy zmienić, by była niemal doskonała. Oczywiście z typową sobie uprzejmością zgłosiłam do Pana E swoją roszczeniowość i teraz pozostaje mi wierzyć, że przystaną na poprawki. Cóż, Grafik nie wie jak główny bohater wygląda i jak się okazało, moje pierwotne sugestie były zbyt ogólnikowe i za mało wyraźne, by nakreślić obraz tytułowej postaci. Przez to wyszedł... ludzko. Aż za bardzo ludzko. A nie chciałabym, aby stworzenie z okładki nijak się miało do stworzenia ukształtowanego w tekście. No nic, zżerać mnie teraz będzie ciekawość i wrzody na żołądku mi się odezwą z tych nerwów...

     Tak poza tym, pozostaje mi już tylko to nieszczęsne obfocenie się... A tu same wymówki: a to jednodniowo przetłuszczona grzywka, a tu szkoda robić makijaż, a tam katar i zapuchnięte oczy, światło nie to, pogoda do pupy i **uj jeden wie, co jeszcze mi we łbie zaświta, byle nie wejść pod obiektyw. A tu czasu coraz mniej. Egzemplarze sygnalne pójdą do druku i skończy się na tym, że nikt nie będzie wiedział która PR to Debiutantka PR (żona szwagra nosi to samo imię co ja, a szkoda mi czasu, by na fejsbyku sprawdzać, ile takich jeszcze znajdę...). Obiecuję jednak, że kiedy w końcu pozwolę sobie strzelić portret, to wrzucę go też tutaj. Na główną. W rubryczce "O Autorce".

 

🎵Cosmos - Revolt Production Music🎶

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz