piątek, 6 stycznia 2023

Ważna informacja dla czytelników (i nie tylko)!

Jeszcze przed chwilą miałam tak wiele pomysłów na rozpoczęcie tego posta, a kiedy przysiadłam do pisania, rozpierzchły się na wszystkie strony. Czasem niestety pewne refleksje i spostrzeżenia są ulotne jak mgła na porywistym wietrze. Znikają w mgnieniu oka. I już nigdy nie wracają, nie takie same. W związku z tytułem podjęłam decyzję. Skonfrontowałam materiały, potwierdziłam przypuszczenia, podjęłam decyzję. Chcę się rozwijać. A tego, co zapisano na papierze, rozwinąć się nie da. Są natomiast wirtualne nośniki, które udostępniać można szerszemu gronu czytelników.

        Pewne kwestie omówiłam w poprzednim poście. Elegia o Nieśmiertelnym trafia na Wattpada i póki co nie przewiduję jej kontynuacji na papierze. Niech zostanie dopracowana do perfekcji, niech ukaże się cały potencjał tej historii. Jeśli znajdzie się rzesza chętnych, wówczas będzie sens. Aktualnie piszę trzeci rozdział czwartej księgi, w międzyczasie dopracowując poprzednie. Ważna informacja dla tych, którzy przeczytali pierwszą część pierwszego tomu! Rozdziały będę wrzucała na Wattpada w maksymalnie dwutygodniowych odstępach, zaczynając od początku opowieści. Wczytałam się w opinie krytyków i tych życzliwych również, przysiadłam nad tworem sprzed - już! - czterech lat i dostosowuję go do mojego obecnego warsztatu. Tylko proszę, dajcie chłopakowi rozwinąć się w swoim tempie - ma to ogromne znaczenie dla fabuły, a w szczególności decyzji, jakie zmuszony zostanie podjąć w toku wydarzeń i z których zostanie rozliczony... przez pewną osobliwość.

        To na tyle nowinek. Następny wpis będzie już tym właściwym. Dołożę wszelkich starań, by choć pokrótce skomentować konkretne rozdziały, a kolejnym postem chcę rozpocząć cały cykl, stworzyć zarys, projekt szablonu, jakim będę się posługiwała, by zachować spójność. Powyższe potraktujcie więc jak swoisty prolog do kolejnych moich fanaberii.

🎵 Aratta - Nick Phoenix 🎶

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz