czwartek, 20 stycznia 2022

Komplement #6

     Nie, jednak pisanie przy Paladynce nie ma najmniejszego sensu. Albo pisanie bez muzyki. Ciężko to określić, kiedy jednemu buzia się nie zamyka, a drugiego wcale nie słychać. W każdym razie chęci na pisanie noty nie mam, a jednak muszę to sobie zapisać. No muszę!

    Wspominałam kiedyś, że Neth lubi częstować mnie memsowymi komplementami. Oznacza wtedy konkretne postacie lub porównuje do moich bohaterów i wiecie co? Tym mnie poskładał:

     Z dzikim chichotem pokazał mi te kadry twierdząc, że od początku widział w nim AA 😆 Postura się zgadza (choć ten jegomość jest za wysoki, albo panna wyjątkowo niska), pragmatyzm również, nawet szczątkową empatią oddaje ducha tej postaci. Zaiste, po cóż niewieście druga kurtka, kiedy to bez spodni na srogą zimnicę wyszła?

P.S. AA to wcale nie jest człowiek beton, wypraszam sobie...

🎵Beyond This World - Peter Crowley🎶

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz