poniedziałek, 18 lipca 2022

Generator memów

     Neth dopadł jakąś stronkę do generowania memów i od kilku minut świetnie się bawi chichrając z głupot, jakie tworzy do mojej powieści... Widziałam do tej pory dwa. Zastrzegłam mu już stanowisko Nadwornego Memiarza.

    Tymczasem czacha mi dymi po napisaniu kolejnych siedmiu stron. Liczyłam, że dziś zamknę 31 rozdział, ale nie ma szans. Zbyt dużo na raz. Wyobrażenie sobie pewnego miejsca, współodczuwanie emocji bohaterów, wcielanie się w nich - to wszystko potrafi nieźle dać w kość. Zapewne zmienię w tym rozdziale jeszcze wiele rzeczy i dodam znacznie więcej na przestrzeni czasu, ale póki co wystarczy zarys. Mogę sobie na to pozwolić. Tom III w swoim tempie doczeka się zakończenia. Tak jak II doczeka się streszczenia i konspektu...


🎵 Dizi - Revolt Production Music 🎶

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz