poniedziałek, 15 sierpnia 2022

Te oczy mówią wszystko

     Ostatnio zaliczałam bardzo głęboki spadek nastroju oraz wiary we własne możliwości. Czasem tak miewam, taka moja natura, że lądując po wysokich lotach jeszcze długo potem trzymam się niskiego gruntu - na szczęście już nie depresji. Oczywiście Neth, znający mnie od wielu lat i doskonale orientujący się w mojej przeszłości, podchwycił mój nietęgi humor. Rzecz jasna na pytania o samopoczucie odpowiadałam jednakowo i zdawkowo: "wszystko okej, nie martw się", ale skurczybyk wie, jakie mam trudności z przechodzeniem obojętnie obok seksownych oczu 😂

    
    A Wy zdołalibyście przejść obojętnie? Spojrzenie, jakie posłał mi ten przyjemniaczek po otwarciu lodówki, niejednego zwaliłoby z nóg! Co prawda przesłodki z niego pieron, ale... Heh, naprawdę, nie trzeba kwiatów, czekoladek, czy czego tam jeszcze, żeby sprawić drugiej połówce radość, okazać swoje uczucia. Ma w sobie coś z Cola. Albo to Col ma w sobie coś z Netha. W każdym razie naklejone "googly eyes" zrobiły mi dzień! Jak rany...


🎵 Dreammaker - Phoenix Music, Epic Music World 🎶


P.S. Poniżej googly eyes dla ludzi o mocnych nerwach! A już na pewno nie wegan...
👇
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz