poniedziałek, 15 maja 2023

Opinie, recenzje, komentarze

Dożyłam koszmarnych czasów, kiedy nie mogę ufać prawie nikomu, a już na pewno nie opiniom, recenzjom i komentarzom w Internetach. Wszystko jest na sprzedaż i po znajomości...

  Chcę kupić sprzęt do domu - pod każdym konkursowe opinie, sponsorowane recenzje, kupione komentarze. A sprzęt barachło.
   Potrzebny mi kosmetyk do szczególnie paskudnego typu cery - wybrany top 1 i w ogóle cud-miód-malina. W efekcie ryje mi skórę.
   To samo tyczy się książek. Muszę zdawać się na znanych mi autorów albo wybitnie wąskie grono osób, absolutnie nie z przypadku. Na Lubimy Czytać pierdyliard ocen przedpremierowych, oczywiście 10/10 (zwłaszcza od osób mających na koncie TYLKO jedną przeczytaną i jedną skomentowaną...). Ile już się na tym przejechałam, to tylko biblioteka zliczy na podstawie podrzucanych im "podarunków".
 
   Kończy się na tym, że spędzam jałowe godziny w Internecie na dochodzeniu, co jest warte wydania pieniędzy, a czego lepiej nie ruszać... Żyję w czasach, kiedy na wyciągnięcie ręki mam dosłownie wszystko, ale dezinformacja rozwija się w najlepsze. I nie chodzi o "gusta" ani "upodobania".

   Ok, pomarudziłam sobie. A teraz wracam do szukania elektrycznego grilla, peelingu enzymatycznego i książek. Głęboko gdzieś mam rekomendowane strony...


🎵 Fire Angel - Phil Rey 🎶

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz